Default welcome msg!

Informācija lietotājiem



1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. NOTEIKUMI UN TO DARBĪBAS LAIKS
Šie tipveida noteikumi ir spēkā pasūtījumiem, kas ir veikti interneta veikalā podium.lv (turpmāk INTERNETA VEIKALS) latviešu vai krievu valodā, starp personu (turpmāk PIRCĒJS), kas veic pasūtījumu un SIA Fleris (turpmāk PĀRDEVĒJS). Esošie līguma noteikumi ir spēkā sākot no 05.07.2009.
1.2. DISTANCES LĪGUMS
Distances līgums ir vienošanās starp PATĒRĒTĀJU (PTAL 1. panta 3. punkts) un pārdevēju (PTAL 1. panta 5. punkts) vai pakalpojuma sniedzēju (PTAL 1. panta 4. punkts), pamatojoties uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, Interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību.
1.3. DISTANCES LĪGUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS
Distances līgums skaitās stājies spēkā, kā tikko PATĒRĒTĀJS ir veicis pasūtījumu ar Interneta, telefona vai citu tehnoloģisko līdzekļu palīdzību un ir saņēmis no PĀRDEVĒJA apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un pasūtījumu apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.
1.4. DISTANCES LĪGUMA IZPILDES LAIKS
PĀRDEVĒJS apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk, kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no PATĒRĒTĀJA, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu. Ja PĀRDEVĒJS nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka PATĒRĒTĀJA pasūtītā prece nav pieejama, tad PĀRDEVĒJA pienākums ir informēt par to PATĒRĒTĀJU. Tādā gadījumā PĀRDEVĒJS var piedāvāt PATĒRĒTĀJAM ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu.
1.5. ATTEIKUMA TIESĪBAS
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, PATĒRĒTĀJS var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt PĀRDEVĒJAM iegādāto preci.

PATĒRĒTĀJS nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (higiēnas priekšmeti, skūšanās piederumi u.c.), vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • PATĒRĒTĀJS ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
PATĒRĒTĀJS ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
1.6. PREČU ATGRIEŠANAS KĀRTĪBA
PIRCĒJAM atgriežot iegādāto preci nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pirkumu. PATĒRĒTĀJS var atgriezt preci, atbilstošu distances līgumam, 14 kalendāro dienu laikā. Ja PATĒRĒTĀJS vēlas atgriezt preci, kura neatbilst distances līguma noteikumiem, tad saskaņā ar LR Ministru Kabineta noteikumiem Nr.631, PATĒRĒTĀJAM jāaizpilda prasījuma pieteikuma veidlapa un jānodod atgriežamā prece pilnā komplektā.

2. INFORMĀCIJA PAR INTERNETA VEIKALU podium.lv

2.1. CENAS
Visas cenas precēm INTERNETA VEIKALĀ uzrādītas eiro kopā ar pievienotās vērtības nodokli. Izmaksas par preču piegādi PIRCĒJAM nav iekļautas preces cenā.
2.2. VALODAS
INTERNETA VEIKALA PIRCĒJIEM ir dota iespēja veikt pasūtījumu un noslēgt distances līgumu latviešu valodā vai krievu valodā.
2.3. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA
PIRCĒJAM ir iespēja iegādāties jebkuru izvēlētu preci INTERNETA VEIKALĀ, pasūtot to Internetā (podium.lv) vai pa tālruni (+371 26606060) vai pa elektronisko pastu ([email protected]). Lai noformētu pasūtījumu INTERNETĀ, PIRCĒJAM nepieciešams piereģistrēties (noformēt pasūtījumus Internetā var tikai reģistrēti lietotāji). Pasūtījuma noformēšanas kārtība Internetā:

2.3.1. PIRMAIS PASŪTĪJUMS
  1. Izvēlieties Jums interesējošu preci, iepazīstieties ar preces aprakstu un, ja Jūs esat apmierināts ar izvēlēto preci, nospiediet pogu “Pirkt”;
  2. Jūs redziet preci “pirkumu grozā”. Jums ir sekojošas iespējas:
    • rediģēt daudzumu. Ievadiet nepieciešamo skaitu lauciņā “Daudz.”;
    • izdzēst no “pirkumu groza” kļūdaini ievadīto preci. Nospiediet uz “krustiņu” pa kreisi no preces attēla;
    • atgriezties pie preču izvēles. Nospiediet uz “Turpināt iepirkšanos”;
    • pasūtīt Jūsu izvēlēto(-ās) preci(-es). Nospiediet “Noformēt pirkumu”.
  3. Jums nepieciešams piereģistrēties. Nospiediet “Reģistrēties”. Aizpildot reģistrācijas formu (ar *, atzīmēti obligāti aizpildāmie laukumi), nospiediet “Turpināt”;;
  4. Izvēlieties Jums nepieciešamo piegādes veidu. Ja esiet izvēlējies, nospiediet “Turpināt”;
  5. Izvēlieties maksāšanas veidu. Ja esiet izvēlējies, nospiediet “Turpināt”;
  6. Jūsu pasūtījuma pārskats un apstiprinājums. Jūs redziet pilnu informāciju par Jūsu pasūtījumu: preces(-ču) nosaukumu(-us), daudzumu, cenu bez pievienotās vērtības nodokļa, atsevišķi nodokli, preces piegādes maksu. Ailē “Kopā apmaksai” norādīta Jūsu pasūtījuma galējā summa. Jums ir sekojoši varianti, lai veiktu pasūtījuma korekciju:
    • pievienot preci(-es) pasūtījumam. Nospiediet “Rediģēt grozu”;
    • izmainīt maksātāja adresi, piegādes adresi, piegādes veidu vai maksāšanas veidu, nospiežot “Mainīt” attiecīgajā lauciņā ekrāna kreisajā malā.
    Pirms pirkuma noformēšanas, Jums ir iespēja pie pasūtījuma uzrakstīt īsu komentāru (laukums “Komentārs”). Lai pasūtītu Jūsu izvēlēto(-ās) preci(-es), nospiediet “Apstiprināt pirkumu”.
  7. Apsveicam! Jūs esat veicis savu pirmo pasūtījumu un vienlaicīgi esiet kļuvis par INTERNETA VEIKALA reģistrētu lietotāju. Vēstule, kas apstiprina Jūsu reģistrāciju un pasūtījumu, nosūtīta uz Jūsu reģistrācijas laikā norādīto elektroniskā pasta adresi.
2.3.2. PIEREĢISTRĒJIES LIETOTĀJS
  • lai noformētu pasūtījumu, Jums nepieciešams autorizēties. Nospiediet “Autorizēties” labajā augšējā ekrāna stūrī;
  • ierakstiet elektroniskā pasta adresi, paroli un nospiediet “Pievienoties”;
  • tālāk sekojiet 2.3.1 apakšpunkta a, b, d, e un f; instrukcijām;
  • paldies par pirkumu!
2.4. NOSLĒGTĀ LĪGUMA GLABĀŠANAS NOSACĪJUMI
PĀRDEVĒJS neglabā noslēgtos līgumus par INTERNETA VEIKALĀ iegādātām precēm
2.5. TEHNISKIE LĪDZEKĻI INFORMĀCIJAS IEVADKĻŪDU NOTEIKŠANAI UN LABOŠANAI PIRMS PASŪTĪJUMA IZDARĪŠANAS
Visos pasūtījuma noformēšanas posmos INTERNETA VEIKALĀ LIETOTĀJAM ir iespēja rediģēt ievadītos datus, atgriežoties vienu vai vairākus soļus atpakaļ. Jebkuras kļūdas, kuras atrastas pēc pasūtījuma apstiprināšanas, PIRCĒJS var izlabot kontaktējoties ar mums pa tālruņi +371 26606060 vai pa elektronisko pastu [email protected].
2.6. KONTAKTINFORMĀCIJA UN REKVIZĪTI
Adrese: Krišjāņa Barona iela  29, Rīga, Latvija, LV-1011
Tālrunis: +371 26606060
E-mail: [email protected]
   
Nosaukums: SIA Fleris
Juridiskā adrese: Brīvības gatve 201, k-2, Rīga, LV-1039
Faktiskā adrese: Brīvības gatve 201, k-2, Rīga, LV-1039
Reģistrācijas Nr.: 40003301195
Reģistrēts: 1994.gada 9.decembrī
PVN: LV40003301195
Konta Nr.: LV28UNLA0055003860195
Bankas kods: UNLALV2X
Banka: SEB banka AS